مدیریت دانش 20 ص

توضیح درباره علوم انسانی

اگر میخواهید مدیریت دانش 20 ص را بخرید بروی دکمه خرید فایل کلیک کنید.

Download corrected and approved مدیریت دانش 20 ص translation from here.

download مدیریت دانش 20 ص for my moblie.

با صرف هزینه ای کم محتوایی زیاد درمورد مدیریت دانش 20 ص بدست آورید.

Translate the original version مدیریت دانش 20 ص along with the original text.

پی دی اف مدیریت دانش 20 ص

چگونه با خرید فایل مدیریت دانش 20 ص از این سایت امتیاز کسب نمایم؟

در این قسمت از سایت شما می توانید مدیریت دانش 20 ص را پیدا کنید.

Click to download Word file مدیریت دانش 20 ص

آیا پیشنهاد ما را درخصوص مدیریت دانش 20 ص قبول دارید؟

آیا از خرید فایل مدیریت دانش 20 ص از اینجا راضی بودید؟

آیا قصد خرید فایل مدیریت دانش 20 ص را دارید؟ روی لینک خرید کلیک نمایید.

If you do not find anything around مدیریت دانش 20 ص at all the article sales sites, check out our website.

لینک دانلود مدیریت دانش 20 ص

Buy Internet Files مدیریت دانش 20 ص easily.

Find similar articles مدیریت دانش 20 ص on our site.

نحوه استفاده از مدیریت دانش 20 ص چگونه است؟

Get some free articles about مدیریت دانش 20 ص on this site.

بهرین خلاصه فایل مدیریت دانش 20 ص را از ما بخواهید.

To download مدیریت دانش 20 ص, welcome to our site.

Download scientific material about مدیریت دانش 20 ص

مطالب مرتبط با مقاله مدیریت دانش 20 ص در سایت معتبر ما.

You can only subscribe to this website مدیریت دانش 20 ص.

مدیریت دانش 20 ص

مدیریت دانش 20 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19   چکیده با درنظر گفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب وکار امروزی ایفا می کند، این اهمیت زمانی بیشترجلوه گر می شودکه در زمینه مشتری مداری صورت گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری بنیادواساس بیشتر سازمانهای امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات وسلایق آنها جهت دستیبابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند. مقاله حاضر ابتدا مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش، انواع دانش و مدل جامعی از مدیریت دانش رامعرفی می نماید. سپس معماری مدیریت دانش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می دهد . واژگان کلیدی: مدیریت دانش[1]، مدیریت ارتباط با مشتری[2]، معماری مدیریت دانش[3] مقدمه : مدیریت ارتباط با مشتری ،یک استراتژی تجاری مشتری مجور است که با ارزشمندترین دارای یک کسب وکار که همانا مشتریان آن است سروکار دارد،به همه فرآیندهای تجاری مربوط به مشتری رسید ...

دانلود با لینک مستقیم


  


همچنین پیشنهاد میکنیم این مطالب را نیز بخوانید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.